Inviter til Alpha Kurs!

Inviter til Aplha Kurs

22. september var alle menighetene på Nesodden samlet til en inspirasjonskveld i pinsekirken. Tankegangen bak Alpha er å legge til rette
for at alle mennesker kan få tenkt litt på livets sentrale spørsmål og forhåpentligvis få et mer avklart forhold til egen tro.

Alpha-kurs starter med ett godt måltid mat, deretter en sentral forkynnelse fra bibelen, og slutter med gruppesamling.
I gruppesamlingen er det rom for åpne spørsmål og en kan undres om det meste og en diskuterer det som er kommet frem i forkynnelsen. Det er lov å undres og stille alle typer spørsmål.

Bli med selv, og ta med en som kanskje ikke har et avklart forhold til egen tro. Det er nå tid for å tenke på å invitere en venn, en nabo osv. til Alpha-kurset.

Under viser vi litt inspirasjon i forkant av Alpha-kurset som starter 19. januar.(den siste videoen er inspirasjon fra en annen menighet)

Vent litt så overføres du til vår nye nettside: mknesodden.no/